FAQ
Hoeveel kost de verzending en waar kun je leveren?
Wij verzenden gratis binnen Duitsland en de EU bij bestellingen boven de 80 EUR.
Voor alle overige zendingen geldt het volgende:
Voor bestellingen binnen
Duitsland: € 3,20
EU + CH: 6,20 EUR
VK: 15 EUR.
Bestellingen naar Zwitserland plaatst u vrijgesteld van BTW op onze website en wij verzorgen deze
Belastingen die ontstaan bij het importeren in Zwitserland zijn niet van toepassing.
Voor bestellingen naar de VS kunt u terecht op: www.virblatt.com
Hoe lang duurt de levering?
Uiteraard proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Je moet
maar houd er rekening mee dat we een klein bedrijf zijn en dat dingen soms wat langer duren.
Ook de betaalmethode kan van invloed zijn op de tijd tussen de bestelling en de uiteindelijke ontvangst
invloed. Bij een overboeking moeten we eerst wachten tot deze op onze rekening staat
ontvangen en geregistreerd door ons systeem. Omdat ons magazijn zich in Duitsland bevindt,
Bestellingen binnen Duitsland zijn uiteraard iets sneller dan die naar andere Europese landen.
Hier zijn de geschatte verzendtijden:
Duitsland: ca. 2-4 werkdagen
EU-landen en Zwitserland: ca. 3-5 werkdagen
Ierland en VK: 3-7 werkdagen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Als uw pakket niet binnen deze aangegeven tijd is aangekomen, kan dit het geval zijn
hebben verschillende redenen. Kijk eerst zelf eens met behulp van degenen die we hebben gestuurd
Tracking-ID, in het volgen van de verzending. Als u deze niet heeft ontvangen, kunt u ons schrijven
even een kort berichtje. Het kan zijn dat GLS uw pakket aflevert in een aangrenzende GLS winkel
afgeleverd. Deze informatie vindt u vervolgens in de zending volgen. Het zou echter wel moeten
Mocht uw pakket onverhoopt verloren gaan, dan zullen wij daar voor zorgen
uiteraard ook samen met GLS. Ook hier hoeft u zich, net als wij, geen zorgen over te maken
zal u zeker de door u bestelde producten toesturen. Maar hier moeten we altijd
Wacht tot GLS het onderzoek heeft afgerond. Dit duurt doorgaans ongeveer één tot twee weken.
In dit geval vragen wij u geduld te hebben.
Neem zeker eerst contact met ons op (jannis@virblatt.com of info@virblatt.de). Wij helpen
jij onmiddellijk.
Ik wil graag één of meerdere producten retourneren of ruilen. Hoe ga ik verder?
Het retourneren of ruilen van de bestelling is uiteraard geen probleem. Afdrukken
alleen jij Retourenschein laat ons dan weten hoe u verder wilt gaan en
stuur deze samen met de producten naar het volgende adres:
virblatt GmbH
Herzenstraße 1/1
78315 Radolfzell
Het enige belangrijke is dat het product niet gedragen of gewassen is, behalve bij het passen
van nature. Indien het product tekenen van slijtage vertoont, kunnen wij het helaas niet meer accepteren.
omdat het dan niet meer kan worden doorverkocht.
Wij zijn ons ervan bewust dat veel grotere postorderbedrijven gratis retourzendingen aanbieden en dit voor
velen beschouwen het als standaard. Uit milieuoverwegingen hebben wij er echter bewust van afgezien
U wilt onnodig heen en weer sturen zoveel mogelijk voorkomen en retourzendingen indien mogelijk ook op één plek
Wil het minimaal houden. Wij hopen dat u dat kunt begrijpen.
Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen. Hoe gaat het vanaf hier?
We zijn allemaal maar mensen en maken zo nu en dan fouten. Dus als het gebeurt,
dat u een verwerkingsfout heeft ontdekt bij uw bestelling, of dat u een verkeerde heeft ontvangen
Indien het product is verzonden, bieden wij uiteraard gratis retourzending aan. In dit geval
Schrijf ons een e-mail (jannis@virblatt.com of info@virblatt.de) en wij zorgen ervoor
ons over al het andere.
Ik woon vlakbij jouw kamp. Kan ik ter plekke iets bekijken of proberen?
Aangezien onze magazijnmedewerker meestal alleen werkt en niet altijd ter plaatse is, is dit helaas niet mogelijk
hij heeft namelijk al veel te doen. Het spijt ons!
Ik wil graag uw producten aanbieden in mijn winkel. Doen jullie ook aan groothandel?
We werken met verschillende winkels wereldwijd. Heeft u een winkel waar onze
producten passen? Neem gewoon contact met ons op via wholesale@virblatt.com en wij zullen u voorzien van alle informatie die u nodig heeft.
Bieden jullie ook maatwerk producten aan?
Laten we het zo zeggen: het hangt ervan af. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat wij in bepaalde gevallen
Producten laten de print of decoratie achterwege of variëren in kleur.
Op maat gemaakte oversized producten of andere unieke producten die niet in ons assortiment zitten
Helaas kunnen wij dit assortiment niet aanbieden. Als je hier een vraag over hebt, stel ze dan gewoon
Schrijf en we zullen zien of we u kunnen helpen of niet.